Indicators on نحوه خرید ارزهای دیجیتال You Should Know

Wiki Article

برای دریافت بیت کوین، باید آدرس کیف پول بیت کوین خود را در هنگام خرید ارائه کنید.

همچنین گذرواژه انتخابی شما باید بیش از ۸ کارکتر و شامل اعداد و حروف انگلیسی (کوچک و بزرگ) باشد.

بیشتر بخوانید: عوامل موثر بر قیمت بیت کوین و نحوه قیمت گذاری آن

مثلاً اگر با آی‌پی کشور هلند در بایننس ثبت‌نام کردید، همیشه با آی‌پی‌ هلند به صرافی وارد شوید و از تغییر مداوم کشور اجتناب کنید.

بایننس برای افرادی که با ترید آشنایی چندانی ندارند و یا نمی‌خواهند درگیر سفارش‌گذاری و فرایندهای این‌چنینی شوند، امکان تبدیل سریع ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است. با این قابلیت کاربر فقط کافی است ارز دیجیتالی را که در اختیار دارد انتخاب کند و بگوید قصد دارد این ارز دیجیتال به چه ارز دیجیتال دیگری و با چه مقداری تبدیل شود.

سلام آیا یک نفر میتونه چند اکانت در بایننس داشته باشه ؟ ممنون میشم اگر جواب بدین

بدین ترتیب با کمترین اقدامات، از همین لحظه می‌توانید اولین معامله خود را شروع کنید.

حتما شما هم این روزها در مورد خرید ارزهای دیجیتال خبرهای زیادی را شنیده‌اید! ارزهایی از جمله بیت کوین، تتر، اتریوم، بایننس کوین از معروفترین‌ها هستند.

به این نکته توجه داشته باشید که صرافی‌های بین‌المللی به‌دلیل تحریم‌ها به کاربران ساکن ایران اجازه فعالیت نمی‌دهند و ریسک مسدودشدن حساب وجود دارد.

در بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال، به‌خصوص صرافی‌های ایرانی، پس از ثبت‌نام باید با ارسال تصویر مدارک شناسایی خود، احراز هویت کنید.

وارد بخش “کیف‌های من” شوید. سپس با انتخاب گزینه “برداشت” از کیف پول ریالی، درخواست برداشت را ثبت نمایید. در فرم برداشت وجه، مبلغ برداشت و شماره حسابی را که قبلا در سایت ثبت نموده‌اید، وارد کنید.

قیمت بیت کوین از سال ۲۰۰۹ تاکنون؛ مرور اتفاقات تاریخی مهم + نمودارها پروانه سادات صنعتی چرا بعضی‌ها خیلی زود ثروتمند می‌شوند؟ ریحانه کاظمیان مقدم نابودی اقتصاد جهان با پول‌های دولتی: ابرتورم روم باستان و شباهت آن به امروز بهزاد ناصرفلاح

امکان رفتن به صفحه معاملات آموزش کامل خرید و فروش ارز دیجیتال ارزهای دیجیتال دیگر در این بخش فراهم است.

درود بر شما! خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان علاقمند به تکنولوژی و ارز‌های دیجیتال به اشتراک بگذارید.

Report this wiki page